Ambasada Republicii Moldova în Republica Populară Chineză

Linkuri utile



Privatization

E-services Registru Chamber

Noutăţile Ambasadei

Anunț!
Ambasada Republicii Moldova în China anunță concurs pentru prestarea serviciilor de secretariat-traducere.

Responsabilități:

  • Să asigure traducerea documentelor relevante pentru activitatea zilnică a Ambasadei și corespondenței din Chineză în Română și/sau Engleză și vice versa;
  • Să asigure traducerea verbală pentru angajații Ambasadei, dar şi pentru oaspeții Ambasadei în cadrul şedinţelor formale şi informale;
  • Să urmărească permanent transmiterea documentelor importante şi alte materiale relevante persoanelor sau organizaţiilor prin curier, fax, scrisoare sau e-mail, la solicitarea angajaților Ambasadei;
  • Să menţină lista de adrese ale ministerelor, oficialităţilor guvernamentale şi a corpului diplomatic;
  • Să menţină documente de oficiu; să deschidă şi distribuie poşta;
  • Să furnizeze servicii generale eficiente de recepţionist şi informare. Să primească şi verifice apelurile recepţionate şi vizitatorii, să determine care sunt prioritare şi să informeze Ambasadorul;
  • Să organizeze aranjamentele de călătorie, să facă rezervarea la hotel;
  • Să conlucreze cu alți colaboratori ai Ambasadei la activitățile zilnice pentru atingerea scopurilor și îndeplinirea planurilor misiunii;
  • Să îndeplinească alte sarcini şi responsabilităţi aferente activității Ambasadei la cerinţele Ambasadorului sau a angajaților Ambasadei.

Condiții:

  • Cunoașterea limbii române, engleze, și chineze la un nivel avansat, scris și vorbit;
  • Cunoașterea limbii ruse va fi un avantaj;
  • Competențe de operare Microsoft Office și Internet Explorer;
  • Experiență de lucru de minim 1 an în poziție similară.

Persoanele interesate vor remite electronic la adresa beijing@mfa.md până la data 15 decembrie 2018 18:00, ora Chinei, următoarele acte:

  • CV-l;
  • Documente confirmative a nivelului de cunoaștere a limbilor străine;
  • Cerința nivelului de remunerare;
  • Copia actului de identitate si/sau permisului de ședere valid.